Descoperiți câteva produse iconice Mustela, transmise din generație în generație.

1
1957 - The first baby cleansing milk
/

1950 – Primul lapte de curățare pentru bebeluși

2
1960- Mustela’s first sunscreen product range to protect babies’ delicate skin
/

1960 – Crearea primei game de protecție solară pentru protejarea pielii sensibile a bebelușilor 

3
1979 - Launch of a Mustela product range for women
/

1979 – Lansarea gamei Mustela pentru femei 

4
1987 – Launch of the first 2 in 1 hair and body cleansing gel and the first Mustela diaper cream.
/

1987 – Lansarea primului gel de curățare 2 în 1 pentru păr și corp și primei creme Mustela pentru schimbatul scutecului

5
1990 – Launch of our first baby wipes
/

1990 – Lansarea primelor șervețele pentru bebeluși

6
1994 – Launch of Mustela’s “9 months” product range: a complete skincare product range to care for women’s changing skin throughout pregnancy.
/

1994 – Lansarea gamei Mustela „9 luni”: o gamă completă de produse de îngrijire pentru a acompania evoluția pielii femeilor pe parcursul sarcinii

7
1999- Launch of PhysiObébé®
/

1999 - Lansarea PhysiObébé®: primul fluid de curățare fără clătire – introducerea unei noi rutine de curățare (premiul de Inovație JPMA / USA)

8
1999 Launch of Stelatopia range, dedicated to atopic-prone skin
/

1999 – Lansarea gamei Stelatopia, dedicată pielii cu tendință atopică 

Our production site, since 1957.

Locul nostru de producție, din 1957

Din 1957, 95% dintre produsele noastre sunt fabricate în fabrica noastră din Epernon, în Eur-et-Loire, Franța.

Din 1957, ne asigurăm că noi controlăm lanțul valoric de la A la Z: de la cercetare la producție și marketing. Scopul strategiei noastre este de a controla mai bine siguranța și calitatea produselor.

O afacere de familie independentă 

Astăzi, Mustela este încă o afacere de familie: ea aparține familiei lui Paul Berthomé, fondatorul Laboratoarelor Expanscience. Fiul său Jean-Paul este acum directorul companiei. 

De ce rămânem independenți? 

Această strategie este cel mai simplu mod de a fi siguri că lanțul valorilor companiei este controlat de la A la Z: de la cercetare la marketing – ceea ce include în mod evident calitatea produsului și controlul siguranței. 
Independența noastră ne asigură, de asemenea, că adoptăm întotdeauna o abordare de îmbunătățire continuă către un impact neutru - și în cele din urmă pozitiv - asupra mediului înconjurător și asupra lumii. 
Crezul nostru este simplu: încearcă să faci mai bine în fiecare zi. 

Aflați mai multe despre Mustela

ANGAJAMENTELE NOASTRE

Noi avem o responsabilitate față de copiii noștri. 

ÎN PRODUSELE NOASTRE

Doar ce e mai bun – și doar atât!

FUNDAȚIA MUSTELA

Din 1982, Fundația Mustela s-a angajat să îmbunătățească calitatea vieții copiilor și a familiilor din întreaga lume.